REGULAMIN SPRZEDAŻY 

 

www.paulinaipsy.pl

Niniejszy regulamin wskazuje zasady dokonywania sprzedaży poprzez wykorzystanie środków porozumiewania się na odległość (sklep internetowy).

Sprzedaż odbywa się pomiędzy Sprzedającym (DK Detailing SP. Z.O.O.) a Klientem. Sprzedający prowadzi sklep internetowy pod adresem www.paulnaipsy.pl.

Sprzedającym jest DK Detailing Sp. Z.O.O.  z siedzibą ul. 3 MAJA 64/66 93-408 ŁÓDŹ wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zarejestrowanym pod numerem NIP: 7292726189, REGON: 380278590.

Kontakt ze Sprzedającym

E-mail: paulinaipsy@gmail.com

Telefon: 797-467-776

 

I. Definicje
  • Klient - każdy podmiot dokonujący zakupu przez zawarcie umowy sprzedaży zgodnie z Regulaminem sprzedaży, w tym Konsument i Przedsiębiorca.
  • Konsument - osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 331 § 1, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  • Regulamin sprzedaży - niniejszy dokument, wskazujący formy, warunki i zasady zawierania umów sprzedaży między Klientem a Sprzedającym.
  • Sklep internetowy - serwis dostępny pod adresem www.paulnaipsy.pl, gdzie Klient może zamówić produkty.
  • Zamówienie - oświadczenie woli Klienta prowadzące do zawarcia umowy sprzedaży.
  • Produkty - wszystkie towary opisane i wymienione na stronie internetowej Sklepu internetowego.
II. Postanowienia ogólne
  • Warunkiem złożenia Zamówienia przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem sprzedaży oraz zaakceptowanie jego postanowień w trakcie realizacji Zamówienia.
  • Klienci mają dostęp do niniejszego Regulaminu sprzedaży w każdym momencie na Stronie internetowej sklepu.
  • Sprzedający prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet, przy wykorzystaniu umów zawieranych na odległość.
  • Sprzedający nie jest płatnikiem VAT - stąd też wystawia faktury wyłącznie bez VAT.
  • Informacje o Produktach zawartych na Stronie internetowej Sprzedającego, jej opisy, cechy użytkowe, ceny i parametry techniczne stanowią zaproszenie do zawarcia umowy.
  • Zabrania się kopiowania treści bądź wykorzystywania ich do innych celów niż korzystanie ze Strony internetowej. Marka Paulina i Psy, prawa autorskie do logo, prawa autorskie do zdjęć, grafik i opisów prezentujących Produkty stanowią wyłączną własność Sprzedającego.
III. Dane osobowe - ochrona

Administratorem danych Klienta jest Sprzedający.

  • Klient podając swoje dane potrzebne do zamówienia produktów na Stronie internetowej, wyraża zgodę na przetwarzanie ich przez Sprzedającego.
  • Dane osobowe Klienta są przetwarzane na podstawie umowy oraz w celu jej realizacji - zgodnie z obowiązującymi zasadami zawartymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO).
  • Informacje na temat przetwarzania danych przez Sprzedającego w ujęciu szczegółowym zawiera Polityka prywatności zamieszczona na Stronie internetowej.
IV. Zasady korzystania ze sklepu internetowego oraz wymagania techniczne
  • Warunkiem technicznym korzystania ze srony internetowej www.paulnaipsy.pl jest:

    posiadanie urządzenia elektronicznego, którego oprogramowanie pozwala na podłączenie do sieci internetowej oraz korzystanie z przeglądarki internetowej,

    posiadanie aktywnego adresu poczty elektronicznej.

  • Obowiązuje kategoryczny zakaz dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
  • Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu www.paulnaipsy.pl w sposób zgodny z przepisami prawa oraz Regulaminem Sklepu.
V. Zasady zawarcia umowy sprzedaży
  • Klient ma możliwość Zamówienia Produktu poprzez stronę internetową www.paulinaipsy.pl.
  • Kupujący wraz z akceptacją niniejszego Regulaminu automatycznie udziela Sprzedającemu pełnomocnictwa na jednorazowe zawarcie umowy z firmą kurierską na nadanie przesyłki w imieniu i na rzecz Kupującego.
  • Sprzedający na Stronie internetowej przedstawia szczegółowe informacje dotyczące produktu:

    opis produktu wraz z wymiarami i cechami,

    cenę produktu wraz z wysyłką, zgodnie z opcją wybraną przez Kupującego,

    informacje dotyczące sposobu i terminu zapłaty oraz wykonania usługi przez Sprzedającego wraz z wysyłką,

  • Aby zrealizować zamówienie Klient wybiera produkt, a następnie umieszcza go w koszyku zakupów. Po dodaniu wszystkich produktów przechodzi do formularza realizacji Zamówienia.
  • Klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza zgodnie ze stanem aktualnym, podając prawidłowe dane osobowe, adres oraz aktywny adres mailowy do korespondencji.
  • Klient w formularzu wybiera formę zapłaty oraz wysyłki. Do złożenia zamówienia niezbędne jest zaakceptowanie punktu “Zapoznałem/łam się z Regulaminem sprzedaży i Polityką prywatności dostępną na Stronie internetowej www.paulnaipsy.pl”. W formularzu możliwe jest wyrażenie zgody na przekazywanie informacji handlowych.
  • Ostatnim krokiem, który uprawomocnia zawarcie umowy sprzedaży jest potwierdzenie, poprzez wybranie przycisku “Zamawiam i płacę” oraz otrzymanie informacji zwrotnej w postaci wiadomości e-mail od Sprzedającego potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Klient jest zobowiązany do wpłacenia kwoty za zamówione produkty do 4 dni roboczych.
  • W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego i wynosi maksymalnie 14 dni roboczych.
  • W sytuacji wystąpienia problemu ze zrealizowaniem zamówienia przez Sprzedającego zobowiązuje się on do niezwłocznego kontaktu z Klientem telefonicznie lub za pośrednictwem adresu e-mail. Klient ma możliwość zrezygnować z Zamówienia, w takiej sytuacji Sprzedający dokona zwrotu należności za Produkty. Kupujący może również utrzymać zawarcie umowy, w takiej sytuacji Sprzedający zobowiązuje się do wysłania Produktu w najszybszym terminie po rozwiązaniu zaistniałego problemu.
VI. Koszt i forma wysyłki
  • Sprzedający oferuje następujące formy wysyłki:

    Elektroniczna

VII. Płatności oraz dokumenty sprzedaży
  • Sprzedający udostępnia formy płatności w postaci:
  • Płatności Przelewy24

1. W momencie wyboru płatności za pomocą platformy płatniczej Przelewy24, podmiotem świadczącym obsługę płatności jest firma PayPro SA.

Obsługiwane karty płatnicze to: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro

2. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

2. Sprzedający do każdego zamówienia dołącza fakturę wysyłaną w formie elektronicznej na adres e-mail podany w zamówieniu.

VIII. Odstąpienia od umowy 
  • Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
  • Klient może odstąpić od umowy w odległości 14 dni od objęcia w posiadanie Produktu.
  • Istnieje możliwość wysłania oświadczenia droga elektroniczną na adres e-mail: paulinaipsy@gmail.com w celu zachowania terminu 14 dni. W tym celu Klient może skorzystać z wzoru udostępnionego przez Sprzedającego lub wykorzystać załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  • W przypadku wysłania oświadczenia pocztą tradycyjną okres 14 dni liczony jest od dnia nadania korespondencji.
  • Sprzedający zobowiązany jest do poinformowania Klienta o otrzymaniu oświadczenia oraz zwrotu opłat, zgodnie z regulaminem (Zwrot środków i odesłanie Produktu).
  • W przypadku odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą.
IX. Wyjątki od odstąpienia od umowy
  • Zgodnie z artykułem 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:

    o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; np. produkty personalizowane

    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w tym książki w formie elektronicznej

X. Zwrot środków i odesłanie Produktu
  • Klient nie ponosi kosztów związanych z wysyłką zwrotną, z wyjątkiem zwykłych kosztów zwrotnej wysyłki Sprzedającego, tj. kosztu opakowania do wysyłki i opłaty za nadanie.
  • Sprzedający zwraca koszty wysyłki Klientowi w wysokości najtańszej możliwej formy nadania dostępnej w ofercie Sprzedającego.
  • Gdy Klient zdecyduje się zwrócić towar, jest zobowiązany go zwrócić w stanie nieużywanym - niezwłocznie, maksymalnie do 14 dni roboczych licząc od momentu nadania przesyłki zwrotnej przez Klienta.
  • Sprzedający dokonuje zwrotu należności Klientowi w terminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania produktu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
XI. Procedura rozpatrywania reklamacji na podstawie rękojmi
  • Klient ma prawo do reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U.2017.459 t.j. ze zm.) oraz w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2017.683 t.j. ze zm.).
  • Produkt z wadą fizyczną (niezgodność Produktu z umową) to w szczególności:

    Produkt, którego wada uniemożliwia korzystanie z produktu zgodnie z jego przeznaczeniem,

    Produkt, który nie spełnia właściwości, które powinien mieć ze względu na cel w umowie oznaczony lub wynikający z przeznaczenia oraz przedstawiony przez zawarciem umowy przez Sprzedającego,

    Produkt, który został Klientowi wydany w stanie niezupełnym.

  • Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi w okresie 2 lat od wydania Produktu.
  • Zgłoszenie reklamacji powinno być zgłoszone w formie pisemnej i wysłane na adres Sprzedającego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  • Po otrzymaniu reklamacji Sprzedający zobowiązany jest do rozpatrzenia jej w ciągu 14 dni od jej otrzymania oraz odpowiedzi Klientowi za pośrednictwem wskazanego adresu do korespondencji lub e-mail.
  • W przypadku, gdy Sprzedający nie poinformuje Klienta o decyzji reklamacji w ciągu 14 dni reklamacja zostaje automatycznie rozpatrzona na korzyść Klienta.
  • Reklamacja powinna zawierać:

    dane Klienta,

    nazwę (ew. numer seryjny) zamówionego Produktu,

    numer zamówienia lub inny dowód zakupu u Sprzedającego,

    opis wady oraz datę jej ujawnienia.

  • Uprawnienia Klienta z tytułu rękojmi to:

    żądanie obniżenia ceny Produktu lub odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie,

    Klient, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

  • Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu kosztu odesłania reklamowanego Produktu, niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji z tytułu rękojmi.
XII. Postanowienia końcowe 
  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  • Sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu między Sprzedającym a Klientem będzie sąd właściwy według siedziby Sprzedającego. Sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu będzie sąd właściwy według zasad ogólnych (sąd miejsca zamieszkania pozwanego) albo inny dogodniejszy dla Klienta (według art. 31-37 kodeksu postępowania cywilnego).
  • Wszelkie odstępstwa od Regulaminu wymagają być przedstawione w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  • Regulamin sklepu wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej oraz jest bezpłatnie dostępny dla Klienta.
  • Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany zasad w niniejszym Regulaminie, zmiany wchodzą w życie po 14 dniach od publikacji na stronie internetowej.

paulinaipsy@gmail.com